Bakning

Projekt: "inte äta godis, kakor, läsk mm" inleddes ju i söndags.
De har funkat bra, smärtfritt. Saknar dock Oboy!!!

Vi var på Dollar igår och när vi kom ut i bilen konstaterade vi att det var konstigt att handla där för 400kr utan att få med oss en endaste sötbit hehe Duktiga vi!

Idag är de en grå tråk dag. M var borta hela förmiddagen. Så under förmiddagspromenaden bestämde jag mig för att fördriva eftermiddagen med att baka.. utmana utmaningen lite

Det har faktiskt gott bra!

Jag har gjort;
Dumlekakor med Noblesse
Havreflarn
Kärleksmums
Chochlate Chip cookies

Och jag har inte ätit en endaste kaka! Jag drog med fingret längst kanten på bunken med kärleksmums smet innan den slängdes in i diskmaskinen. Men det är ju LÅÅÅNGT ifrån "så mycket" som jag skulle smakat annars :) Jag tycker jag har passerat det med godkänt!

Nu skall sista plåten in i ugnen, sen så blir det omellet!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä me vafan Linda.. Varför har du bakat så mycket?? Äre för att jag ska komma å hälsa på eller?

2009-11-03 @ 19:27:11
URL: http://hannakjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: precis Hanna, de är därför :) Du är så välkommen SÅ!! kram

2009-11-04 @ 09:43:08
Postat av: Nina

å så himla duktig du är Linda!!!

2009-11-04 @ 20:07:16
URL: http://ninaihallbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0