Mors dag

Idag har jag blivit firad på Mors dag för första gången!
Snuffs och Ted överraskade med paket i sängen på morgonen.
Fick en sån här UNDERBAR huvudmassage grejs!

Taskig bildkvlité - men prylen ger däremot livskvalité!
Jesus va skönt det är! Särskilt när nån annan pillar i hårbotten på en med den där..kurr kurr

Helgen har varit bra!
I fredags hade vi främmande på förmiddagen och på eftermiddagen + kvällen hade vi fredag mys - Mangan, jag och Ted.
Gick på vår marknaden i Bollnäs en sväng & sen grillade vi o mös.
Igår jobbade pappsen så jag & Ted åkte för att hälsa på Malin med familj. Åt underbar paj och njöt i solen (eller de blev mest skugga för min del, de är för varmt i solen!)
På kvällen kom Madde o hälsade på!
I morse bar de iväg till svärföräldrarna på Mors dags fika. Stannade även kvar där när Snuffs cyklade till jobbet i värmen. Sen åkte jag & Ted vidare på 2 års kalas hos lille Wiktor - Smörgåstårta Nr 2 för dagen *mums mums* :)
Efter kalaset åkte vi vidare till stugan i Freluga. Där blev vi bjudna på tacos!

Nu är vi bara hemma o myser. Snuffs jobbar till 23 och sen skall han cykla hem stackarn!
Hoppas myggen är snälla på´n.
Mygg förresten - de måste va djävulens redskap! Fy tusan va jag INTE gillar mygg!
Nu ska jag kramas med mitt lilla hjärta innan han skall hoppa ner i sängen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Grattis till fina mamman idag på Mors dag!!!

Vad duktig Ted är på att köpa present :)

Sån där är ju så skön att ha på huvudet.

Tack för besöket igår - det var så mysigt!

Nästa gång kommer jag o grillar!

2009-05-31 @ 21:34:21
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0