Sicken dag!

Ja, vilken dag det har varit hehe
Vet inte om jag skall skratta eller gråta hehe
Ja, men nu är det gjort. Och hur som helst så känns de bra. Vad resultatet blir, de vet jag inte.
Men jag har ivf gjort nånting som kanske kan påverka resultatet och jag tycker (trots att jag kände mig lite dum stundvis) inte att jag gjort nått fel.
Ja kära nån.. hehe  

Jaja, hur som helst. Idag har halva köket rivits ur här hemma. Snuffs har varit med o slitit *puss*
Alla fönsterkarmar är isatta och det blir mycket mysigare med fönsterbrädor som går in i fönstret som vi fått nu, än som sticker ut utanför/ovanför elementen som vi hade innan. Tok mys!

Nästa vecka är Färjan och Håkan tillbaka - underbart :)  Budget TV på lägsta nivå ;)
Nä, jag har lyckats hitta mig fram till spisen, kokat mig lite spagetti. Så nu blir de spagetti i papptallrik till middag. Mums :)

puss o kraaaam hela dan

Kommentarer
Postat av: myran

Det kommer att gå bra!

bara att hoppas att utgången blir som vi tycker...

2009-03-25 @ 21:05:23
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Linda Larsson

Ja hoppas du inte missat att Håkan har en egen blogg cookis älsklingen? =)

2009-03-28 @ 18:53:51
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0