Full fart mot ledigheten

Sitter här svettig och härlig efter en promenad runt Belsesjön. Om tre timmar är det dax att dra till jobbet för helgens sista pass. Fast just nu vet jag inte om det är bättre att jobba än att vara hemma. Får nog krupp snart på allt skit o rammel som ligger här överallt.Men är ju glad att vi inte gör dom här jobben här hemma själv, för då hade vi nog bott på olika håll innan semestern. Nu kan vi ju bara säga att det blir snyggt o att snart är dom klar, så vi kan röja allt. Längtar till den dagen..

Inatt  när jag kom hem från jobbet hade jag en riktig grabbstund för mig själv. Sittandes framför tvn o kollade på Rambo3 med en härlig whiskey i näven o iklädd endast kalsonger.

Tack o förlåt för den här stunden Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0