lite rund trots allt..

Jag har alltid "gillat" att ha magsjuka. Eller, de är ju jobbigt när man dricker och dricker men aldrig får behålla det
Men resultatet har ju då blivit att man känt sig smal och smärt för en kortare stund :) *jag vet, jag är sjuk*

Denna gång har det ju tack o lov varit en "lugnare" magsjuka, men än dock..
Hade lite svårt att se mig smal nu på eftermiddagen när jag började må bra.

 -ser jag inte lite svullen och rund ut?! ;)

Dåligt kort blev det hur som helst. Har inga bra mag-kort. Så svårt att knäppa själv - skall tvinga Snuffs att hjälpa till snart!
Om inte annat så firar kick boxaren 26v idag - baaaara 14 kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jäklar vilken magge! Har du haft Magsjukan?!?!?.. Va tusan jag hoppas inte jag blev smittad!!

2009-01-15 @ 20:09:10
URL: http://hannakjonsson.bilddagboken.se
Postat av: Hansson

Hade ju glömt bort att ni har blogg :( Du ÄR sjuk ;) Men det är ju en av anledningarna till att du är så bra :D

2009-01-15 @ 21:54:43
Postat av: Mallan

Fiiiiiina magen! Puss på dig!

2009-01-16 @ 21:39:32
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0