Tack!

Jag vet inte om jag gråter mer nu när jag läser alla kommentarer gällande förra inlägget, än när jag skrev det inlägget!
Ni är ju bara för GULLIGA.. allihopa!

TACK av hela mitt hjärta för alla fina ord :) Jag skrev det ju inte för att "bekräftelse fiska", utan för att vräka ur mig allt skit som bubblar i mig. Men utgången blev inte helt fel den heller ;)

Karro... "lite knubbig" hahah Oj Oj, imorgon ses vi. Då ska du få se att knubbstadiet har passerat :)

Självklart kommer resultatet att vara det mesta bästa största och underbaraste som finns!
Men att man skall behöva se ut, må och känna såhär på vägen dit är ju vansinne.
Säkert mest bara hjärnspökerna som tagit över för mycket en stund...

Tack igen! :) Puss på er

Kommentarer
Postat av: Karro

Återstår att se om vi får bygga ut entrédörren så du kommer in imorrn bitti, bara att ringa på klockan annars!:)

2009-01-06 @ 19:15:57
Postat av: Karro

Återstår att se om du kommer in genom entrédörren imorrn bitti. Annars är det bara att ringa på klockan så kommer jag till undsättning :)

2009-01-06 @ 19:19:27
Postat av: Karro-IGEN

Jättebra att skriva två nästan identiska kommentarer. Så går det när man är teknisk som ett dillchips. Sorry.

2009-01-06 @ 19:21:02
Postat av: Maggan

om det kan va till nån tröst så när man är lika gammal som mej förändras hela kroppen på lika sätt men det går ALDRIG över! Usch var rätta ordet......

Stor Kraaaaaaaam......

PS jag klev inte upp o titta på fotbollen,jag gick aldrig och la mej....

2009-01-06 @ 20:53:40
Postat av: Hanna

Tror jag ska komma på besök någon dag så jag får se det ni gjort om i verkligeheten..

2009-01-08 @ 23:26:23
URL: http://hannakjonsson.bilddagboken.se
Postat av: Stor-Linda

I mina ögon är du vacker som en prinsessa Linda =) Kul att ni kom på Malins fest. De va trevligt o se er =) Puss påre

2009-01-09 @ 19:19:10
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0