Magsjuka

Åt ingen middag igår kväll - kom hem så sent, ensam hemma och var fortfarande mätt sedan lunchen. Det blev bara lite fil o flinger istället.. Gick o la mig.. Snuffs kom hem där mitt i natten och kände mig HUNGRIG!!
Orkade inte äta utan tänkte
Äh jag spar det till frukosten..

Vaknade och mådde illa - illa så illa och hungrig var jag!  Tidigare i graviditeten så mådde jag ju illa om jag inte ätit, trodde att det kanske var där. Tröck i mig en tallrik gröt och gjorde mig klar för attt åka till jobbet.. Meeen, stannade upp 1sek för att verkligen känna efter och så brast det!

Japps, jag behöver inte beskriva. Alla som haft magsjuka vet hur det kan kännas och se ut, och vad som händer. La mig i sängen igen.. kläder och smink på. Har precis klivit upp.
Snuffs är ute på promenad med Alvin.
Men nu hinner vi ivf se varann i vaket tillstånd :)
Brukar bli dåligt med det de dagar han/båda jobbar. Jag kliver upp strax efter 06 för att åka til jobbet, när han sover.. han börjar jobba när jag är på jobbet. Jag slutar när han är på jobbet och jag hinner gå o lägga mig innan han slutar.
Man får inte ut mycket av nattsurr. Jag mumlar nått, vrider på mig och snarkar vidare :)
Nä, så det är ju trevligt att vi hinner ses någon minut nu på förmiddagen.
Ut allt ont kommer alltid något gott.. :)

Ja undrar ja, vad jag skall försöka ge mig på att äta nu. Jag vill inte äta, känner inte för det.
Men karate kid i maggen blir nog mest nöjd om h*n får lite energi kan jag tänka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0