Jullov

Jag har jullov enda fram till 7 januari. Lite blandade känslor inför detta lilla break.
Jag har ju så svårt att vara hemma längre stunder, men bara det finns nått att göra är det inget problem - jag brukar bli lite rastlös annars och sukta efter socialt umgänge. Men det skall nog gå bra :)

Idag har vi varit ner till Bns för att hämta Jr och storhandlat. Fyllt upp frys, kyl och skafferi.. skönt att ha det gjort :)
Svärföräldrarna har skaffat sig en liten kattunge.. Ååååh så söt han var! Å så liten :)
Det blir nog en till sväng ner till Kilafors idag, Jr ville oxå se lille katten!

Annars händer det väll inte så mycket här omkring.. det är kallt. Iofs är det 10grader "varmare" nu än i går och i morse, men ändå.. -6* är inge skoj de heller :( Nä, lite vårsol skulle inte sitta fel!
Nu är karlarna/pojkarna ute och leker. Jag skall passa på o dammsuga lite.

So long.. Just ja, Grattis på 25 års dagen Malin!!!!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0