Utvilad men trött på bonjäveln

Ja då satt man här vid datorn igen då. Igår åkte men hem från jobbet med feber. Det blev 13 timmarssömn  och sen var tempraturen normal men jag har ont i huvudet , en jäkla hosta och är öm i kroppen.  Till råga på allt så är bönder nog bland det dummaste som finns om du frågar mig. Det är en sån som sköter snöröjningen här på vägen, Det finns en stor åker mitt i mot våran gård så nu när dom har tryckt undan snön tror ni dom tryckt den dit. NÄ.. In på våran gård  , Dom har haft sönder Hampus snökoja som han slet så men. Undrar hur dom jäklarna skulle reagera om jag gick dit o körde ett spett rakt igenom kylan på traktorn, för det är ju det dom typ gjort för hampus. Ska väga för o nack delar mot varandra så får vi väl se sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0