Speedad av trötthet

Jag har köpt ny mobil... Tjohooo!
Har ju länge velat haft en kamera.. men även en ny mobil. Kameran på min mobil har typ lagt ner.
Nu slog jag ihop påsarna och köpte en mobil med 5 megapixel ivf.
Ville ha en med 8 - en Sony Ericsson, men den var ju SÅÅÅ dyr så de sved i ögonen.
Min nya mobil är Rosa :) Fast den ser inte alls lika rosa ut i verkligheten!
Så nu går jag med spända steg varje dag och väntar på leveransen av min nya ögonsten!
2 knappar har den. En för att svara och en för att lägga på! Med min tekniska förmåga kommer jag sälja denna lur innan avbetalningen är klar .. - eller va säger du Ida?! ;)


Annars är livet rätt ok. Det börjar bli tungt nu.. Jag är ju inte den fysiskt smidigaste personen jag känner direkt. Att gå - gå fort - är inga problem. Men att komma ur soffan när man precis har lagt sig till rätta, att ta upp nått från golvet som ramlat bakom hyllan, att få upp nått som ligger på botten i frysboxen - de funkar liksom inte riktigt.
Men men, baaaara 9v kvar :) - galet kort tid, lite skrämmande i ärlighetens namn!

Den nya fasaden - grundfasaden - på huset är snart halv vägs färdig. Skit roligt att se de fula eternit plattorna försvinna och täckas av fin fina plankor. Stående - liggande - stående!
Det kommer bli SÅÅÅÅ fint när det är klart.
Önskar att all snö och kyla kunna försvinna så man kunde se tydligare, hjälpa till eller bara få göra nånting. Toalett arbetet här nere är inte klart än, men de kommer bli kanon det med.

Barnrummet är "klart" oxå, eller så klart de kan bli. Just nu ligger de barnstol, babysitter, gåstol, barnstol, barnvagn mm mm mm där inne - så man ser inte riktigt hur de kommer att bli. Men det kommer att bli kanon! Fick förfrågan om team idag - kuggfråga! :) Just nu är det vitt på väggar och tak, men sen pryds de mesta av Planetpolarna (har googlat o sett att de heter så - skit coolt! :) ) Dom är ju SÅ fula, men SÅÅÅ häftiga! Snuffs tycker att de räcker med gröna aliens nu, men jag vet inte ja ;)




Idag är det säsongs premiär av Greys Anatomy!!! TJOOOOO
Nä, nu skall jag gå tillbaka till spisen. Håller på o kokar mig en Ungersk paprikagryta (med fläskfilé i) - kanon gott och magert som aldrig förr!  Tjingeling alla muntra!

Kommentarer
Postat av: Anna A

Hmm, undrar om man skulle ringa o störa Linda vid 21-tiden?? Men men, men ska väl inte bråka med en gravid kvinna :)

2009-02-18 @ 20:36:36
URL: http://annacahlander.blogg.se/
Postat av: Mörten

Linda, det kommer att gå åt skogen med telefonen. Jag tror det krävs minst 4 personer för att bemästra den. Snygg som fan är den alla fall :)

2009-02-19 @ 07:43:01
Postat av: myran

2009-02-19 @ 16:32:05
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: myran

Linda!

Skitsnygg var den!

2009-02-19 @ 23:07:14
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0