Måndag hela veckan

Eller inte..
Men idag är det ivf måndag. Ännu en arbetsdag har gått till historien!
Jag o Jr har precis ätit pannkisar - de blir sådana matönskningar när fadern tillbringar tid på arbetet :)
De är ju rätt skoj de här med barn.. Jag stekte och stekte medans Jr fick ta nygräddade på pannan. Och när jag ÄNTLIGEN var klar hade Jr ätit 6st och jag lagt upp 2st till mig själv på tallriken så frågade Jr: "Varför får du fortfarande äta och inte jag?"
Men kära barn! 6st pannkakor i den där lilla magen.. och jag 2 i min stora! hehe Galet! Vart får han plats med allt!?

Imorgon skall jag äta Jr tidigt på fritids då fröknarna skall ha lite umgänge med varann. Det utnyttjar vi genom att åka till min mor och snylt äta lite :) *man måste passa på*

Mitt bankomat kort dog i helgen.. inte bara de kortet utan även ICA och Coop kortet. Skulle tro att alla kort dog, men har inte hunnit testat. Skit drygt! Jag som alltid handlar på kort - de är ju så bekvämt. Och inte bara det, jag har ju "Kort på kort" - dvs, en bild på Reine (min katt hos pappa) på mitt kort. Nu när jag ändå var tvungen att byta ville jag ju oxå byta bild.. Beslutsångest! Tar ju så lite kort nu för tiden, skyller de på att jag inte köpt nån ny kamera än. De blev ivf en bild på Snuffs :) Vi får se om banken godkänner bilden. Jag blir lycklig bara jag får ett nytt kort snarast!!!

Fick förfrågan om att jobba på caféterian på lördag - men jag vet inte.. åhh, beslutsångest! De är ju alltid kul att jobba extra, men samtidigt har jag inte haft en ledig stund på flera veckor känns de som - o de känns i kroppen! Vi får se..
På söndag åker vi ivf ner till STHLM! :)
De hade tvättat och gjort fin vagnen så vi kan ta med oss den hem på måndag - kul! :)
Igår städade och bökade jag i de kommande barnrummet - de blir nog bra. De blev ett helt annat rum efter att jag plockat ut allt där ifrån.. mycket större än vad man tyckt innan då alla säsongsjackor och skor bott där inne :) Lite färg, tapet och piff där inne så blir de nog kanoners!

LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR tills på måndag och 3D ultraljudet. Magnus har bjudit med sin syster och systerdotter. De uppmuntrar att man skall ta med familj och vänner på hemsidan, 7st får man vara. Det blir nog coolt!! Spännande ivf.

Nä, nu är Bollis snart slut och det är dags för sängen för Jr. Måste försöka skrubba bort all drottnings sylt från honom först :)
De är ju TOK GOTT med drottnings sylt! Peace Out .. puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag e oxå i Stockholm på söndag:)..

2009-02-02 @ 22:03:32
URL: http://hannakjonsson.bilddagboken.se
Postat av: Linda

Imorgon ska jag äta Jr tidigt på dagis. hahahaha men Linda.. min kära soulmate :) Puss ja längtar efter dig^!!!!

2009-02-03 @ 23:35:07
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333
Postat av: Anonym

haha Men Linda då, märk ord ;P

2009-02-04 @ 13:27:02
URL: http://livetihallen.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha jag är en ordmärkerska :)

2009-02-06 @ 17:46:21
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0