Livet är en fest...

Ny tränad och ny duschade. Känns skönt. Fick inte träna på Haneborg på mitt gym kort. Dom kostar ju olika i bollnäs o på Haneborg. Ja mitt är ju dyrast så det borde väl vara jag som förlorar på det då.. Eller.. Orkar inte ta diskusionen med dom utan det var bara att sätta sig i bilen o åka till Bollnäs det. Har kommit så långt i träningen nu att jag längtar efter den, Faan det finns nog lite hopp om att formen ska kunna vara bättre den här sommaren än vad den var förra sommaren.  Har liksom kommit dit så att man känner att om jag gör av med energi så blir jag mycket piggare o alertare när det fylls på med ny härlig energi sen.
Nu ska jag ta och göra lite kycklingfiler i ugn så jag har lite matlådor den här veckan.

Ha en bra eftermiddag Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0