Tisdag

Snart blir Lilleman 4 månader, eller nja.. ett tag är det kvar - 8 september.
Konstigt, fortfarande så kan det slå mig; Han är Min! Ja, han är faktiskt min! eller ja.. Våran såklart!
Men ingen annans liksom, jag har inte lånat honom :) Min lille prins!

Just nu ligger han på sin lille bädd på golvet i vardagsrummet & pratar, pratar o pratar.. med sig själv & alla leksaker + gosedjur runt omkring honom. Mangan frågade just; "-Undrar vad som försigår i den där skallen?!".
Ja, de kan man fråga sig hehe  

I mitten av september skall vi ner till Vetlanda några dagar. Det blir då begravning för min älskade farmor

Huset är nästan klart & börjar ta form.! Mycket är gjort, men några saker återstår. Allt de gröna har inte riktigt blivit målat överallt & helst skall de målas en gång till. Men hinner vi inte så är det så, de får bli ett varv med grönt nästa sommar istället då.

Meeen, om vädret tillåter.. just Du är på målarhumör. Var inte rädd för att komma hit & hugg in på en pensel :)
Välkommen :)  OBS - jag lovar, detta är seriöst menat!

På onsdag, imorgon alltså, är det dags för babysim för första gång! Skall bli skoj :)
Veckan efter skall jag börja på yoga :) - trot eller ej ;)
Min käre vän Ida anmälde oss. Jag frågade om jag skulle bli smal men fick detta till svar av en vis gammal vän
"-Vi lär inte gå ner i vikt, MEN du & jag kommer att få träffas en gång i veckan o umgås, vi kommer att kunna säga till människor att vi tränar & det kommer att stärka vår självkänsla. Det räcker vl?!"
Klyftig tjej den där Ida! Tack för att du tar ner mig till jorden ibland! :)

Nä, men så rullar väl livet på här i Hallen. Nu skall jag öva mig på mina kökskunskaper ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0