Tisdag 14/4

Ja, då var den här. Första arbetsdagen efter påsken men jag skall stanna hemma..1v kvar till bf!
Blev ju ingen sovmorgon idag direkt - målaren är här o jobbar för fullt.

Mangan åker till jobbet vid lunchtid och jag o Jr blir hemma ihop.
Men det blir en tripp till stan för lite present inhandling - ALLA fyller år i april.
Idag är det mina älskade tvillingar Madde och Marias födelsedag! *Grattis flickor!*
Imorgon är det älskade Pisan som fyller år! *Grattis!*
Idag har de kalas alla 3 så jag och Jr skall åka runt och äta tårta hela eftermiddagen och kvällen - kanoners :)
Min första lediga dag kan ju inte spenderas bättre än med massa tårta ;)

Igår var vi hos pappa, jag och Jr. Blev tacos till måndagsmiddag - mums mums!
Hanna kom hit och förgyllde min kväll efter det. Färjan - behöver jag säga mer?!
Tänk att jag skrattade så att tårarna sprutade igår!
Det var ju såååå bra när vakten Anita hittar Per i hytten med gitarren i högsta hugg - tittar med skräck i blicken på Anita och säger "Anita.. Hej. Öh, jag var precis på väg att gå" haha UNDERBART hahaha
Om ni inte sett de - gör det! Osså Håkan: "Till sommaren skulle jag vilja köpa en tight tröja!"
Vilken underbar målsättning.. men en fråga, tröjan han hade på sig - var inte den tight?! hahaha
De GALNA Elfsborgsfansen blev jag lite rädd för.. och helt plötsligt kommer ett sms från min löw med texten:
"Du och jag om 36år"   Ännu mer skräck injagande haha Men de är väll smällar jag får ta när jag valt att leva med ett Elfsborgsan ;) *puss hjärtat*

Nu skall jag nog ta o hoppa in i duschen.. Men tänk, var helt osminkad lör-sön och halva måndag. Man känner ju sig i KANON form då - fräsch och snygg liksom - NOT! Sen igår sminkade jag mig.. satte på mig min "nya" jacka som jag snott/lånat av älskade Ida *snälla ögon* och vips - va fräsch man kan känna sig på bara nån minut. Fantastiskt!
Inte för att någon annan märkte nån skillnad, men jag som känt mig som en osminkad sunk i över 2 dagar märkte det.
Kanske nån som känner igen sig på den fronten..?! hehe

Kommentarer
Postat av: Mörtsell

Du har inte snott jackan. Så fort jag tappat 20 kg så ska jag ha den igen :P

2009-04-14 @ 09:29:20
Postat av: Mallan

Du är så saaaaaaaknad gumman :(

Du och din fina hårda mage!

Hoppas all tårta smakat mums.

Massa kramar till dig vännen

2009-04-14 @ 20:35:13
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Linda Larsson

Du va skitsnygg idag hjärtat!!! de såg jag =) puss

2009-04-14 @ 22:34:14
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333
Postat av: Hanna

Det var nog det bästa avsnittet:D.. eller så var det sällskapet! Vem vet!

2009-04-15 @ 17:49:20
URL: http://bollnasbloggen.se/medlem/Hanna
Postat av: Jessica

Hej..

Fick en vibb.. Är du hemma??

Kram

2009-04-15 @ 21:41:05
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej..

Fick en vibb.. Är du hemma??

Kram

2009-04-15 @ 21:41:52
URL: http://bodellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0