Övertid

Igår blev det en lunch date med min käre vän Ida *kul att se dig vännen*
Sen fördrev jag lite tid på Systembolagets personalrum med gamla kollegor :)

På eftermiddagen kom min käre kollega Helena på besök.
Hon hade med sig present :) Den fin FINA ljuslyktan jag så gärna ville ha på det ljusparty vi var på. Men förmådde mig inte att köpa den.. Men de hade Helena gjort och den fick jag :) *TUSEN TACK!*



Idag är det då åter fredag vilket innebär att Jr kommer till oss och M är ledig hela helgen. Härligt Härligt!
Vi år se vad helgen har att erbjuda - inget i bebis väg som de känns idag. Men vem vet..
Min käre far åker till Turkiet på golfresa idag, eller om de va imorgon.. hur som helst. Utomlands åker han ivf. De förvånar mig inte ett dugg om Tyson bestämmer sig för att titta ut presic när planet lyfter från Sverige - bara för att jäklas ;)
 Sprickfärdig känner jag mig ivf. Fast egentligen rätt oförskämt pigg för att va på övertid :)

Nä, nu skall jag o Skrållan fortsätta lite med vårt beroende. Spela Ica Kurirens TAIPEI :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej tjejen!

Hur mår du? Du är såå saknad på jobbet.

Berätta för Tyson att det är finväder ute... :)





Kram kram

2009-04-24 @ 15:14:26
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: Mallan

Ååå vilken fin lykta! Helena är snäll hon!

Och du gumma, du är smal som en pinne med en bula på magen :)

Jag kommer aldrig vara så fin nästa gång jag är gravid.

Tyson kommer soon...I know :)

Senast söndag. Säkert natten mot måndag.

Krama

2009-04-24 @ 20:20:21
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0