Tisdag

Satt ute och läste min nya tidning idag. Sablars va de blåste stundvis!!
Hade vinterjacka o halsduk - just in case
Drog bak stolen, somnade, vaknade och SVETTADES utan dess like.
Då hade solen visst behagat titta fram..
visst sörrni! Lite fräknar på näsan blev resultatet!

Annars har de inte hänt mycket annat idag.
Har spenderat eftermiddagen och förkvällen med Jr.
Middag med nya standarden för Jr - nygräddat vitlöksbröd *mums* blomplockning, djuromvårdnad, tåglek, duschning, SvampBob Fyrkant o lite data lir.
Har även tidigare idag roat mig med att skapa en kategori här på bloggen. Jo visst..
Alla inlägg som skrivits som innehållit Bilder ligger nu i en kategori som heter just Bilder
Oj oj, snillet spekulerade och sen bara SMALL de till ;)

Ganska lugn tisdag med andra ord.
Imorgon blir det födelsedagsfirande av Snuffs med min mor - lunch med henne på Lilla K. Sen skall jag o Jr göra stan medans hjärtat är på möte. Sen hem o ha familjemys med allihop!
Ultraljud på torsdag.. 1v+1dags övertid då..
Han lär ju inte titta ut tidigare, så lika bra att ställa in sig på att de blir ett ultraljud
 - de är ju iofs trevligt, men ändå
Det hade ju faktiskt varit ännu roligare om han ville komma ut till oss..
Men men, han har säkert gjort en deal med min far om att han skall hålla sig inne tills farsgubben är hemma från sin golfresa.. karlar ;)                             Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!

Hoppas allt rä bra.

VAD gör Tyson, gonar sig bara?? Jag väntar!!

Kram!

Du är saknad på jobbet... :(

2009-04-29 @ 18:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0