Skrållan

Att va ägare till Skrållan såhär under våren är som att vara mamma till en tonårsdotter - i min värld ;)
Hon ränner ute hela nätterna, kommer hem senare än vad hon egentligen fått lov till. O när hon väl kommer hem är hon skit smörig och helt sjövild i sängen - typ som en full tonåring som ej kan ligga still för hela rummet snurrar :)
När hon väl somnat så sover hon heeeela dagarna - helt slutkörd!
Sen har hon börjat banta oxå! Hon äter inte sin egen mat utan har börjat prova på tyngre saker som inte alls är bra för henne..
bland annat Alvins hundmat. Utseendet är viktigt såhär på våren!
Och tonårs trotset har hon heller inte missat. Hon har börjat sova i andras sängar - skrämmande tanke ;)
Just nu är det iofs bara Tysons blivande säng. Men vi vill inte ha henne där, hon kommer ju lägga sig över honom innan de är klart. En handduk ligger i sängen så länge ut ifall vi skulle missa att stänga dörren och hitta henne där..
O mycket riktigt, nu när jag gick upp så låg hon där! Trots - gör saker hon vet att hon inte får :)

Ja, herre gud! Det är inte bara med att va kattägare ;) Tack o lov är hon steriliserad! ;)
Ja, ni märker ju hur liten min värld börjat bli hehe

Mangan har precis åkt till jobbet o Jr till sin mor. Så nu är jag ensam i stort sätt hela helgen då Mangan jobbar o jobbar :(
Skall väll fortsätta plocka här hemma och sen måste jag baka.
Insåg att vi hade två stora ägg paket som snart går ut. Kan va bra o fylla upp frysen med lite fika :)

** Om någon känner för lite socialt umgänge i helgen är det fritt fram att höra av sig!
100:- .. o jag kan dansa oxå ;) *skämt*  **

Kommentarer
Postat av: Helena

Hon har väl kommit på att hon får vara i fred där inne =)

2009-04-17 @ 13:34:48
Postat av: myran

ja du har och göra märker jag...



kramen!

2009-04-17 @ 19:08:27
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Josefins katt har fått fyra ungar,långhåriga som

Skrållan, så du kan få några till......

2009-04-17 @ 19:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0