Överallt

Japps, nu för tiden är det karlar överallt i detta hus. Det vimlar av dom!
Det är snickare, eletriker, målare, rörmockare, sambo, barn, hund.. You name it! :)
Har "sov morgon" idag - ska till barnmorskan först 10.30. Så idag fick jag sova enda till 6.55 - när målaren kom..
Pigg och utvilad.. nja! Men de blir bra med lite färg på väggarna innan "ankomst"

Igår var min käre vän Elin på besök. Mycket nöje! :)
Nästa vecka är det meningen att jag skall sluta jobba.. hm.. ja vet inte ja. De lär ju aldrig gå!
Vad skall jag göra här hemma hela dagarna?! Plocka, städa.. nä, låter inte så lockande. Men men.. vi får se hur det blir.
Får jag ingen vikarie snart så har jag ju blivit tillfrågad att komma in på min ledighet för att "överlämnande" till den nya... de kan ju bli spännande! *Känner Bodellskans blickar mot mig hahaha - underbara människa!*

Som svar på din kommentar Maria: Absolut hinner ni göra om köket innan juli. Herre gud! Här var de klart på 2 dagar - var bara vitvarorna som tog två dagar till att få. Sen har köket fått vila en vecka nu, men näste vecka är det nog målat och klart! Men detta tempo hinner du renovera många kök innan juli :)

Bjuder på en bild från det näst intill färdiga badrummet. Hemskt dålig kvalité på bilden och svårt att få med hela rummet på bild, men såhär blir det ivf. Toan finns till höger om handfatet och uppe på tvättmaskin kommer de va skötbord. Snyggt vetni :)

Nä, men om jag skulle ta o äta nån macka kanske.. Ja, jag tror nog de. Pussen

Kommentarer
Postat av: myran

wow!



kommer att bli lyx att byta blöja på Edvin där :))



kramen

2009-04-02 @ 14:24:37
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad fint ni får jag blir sååå avis på er. Visst var jag duktig som hittade på dig vännen =) Kan i bland då =) Nä syns i morgon. Då ska vi luncha =)

2009-04-02 @ 21:11:41
URL: http://www.potatisblomman.blogspot.com/
Postat av: Helena

Å vad jag blir avis. det blir snygt och går fort. det är annat mot för här =( Visst var jag duktig som hittade på dig =) Kan i bland jag också. Ses i morgon vännen. Dp blir det lunch dejt du och jag =)

2009-04-02 @ 21:14:02
URL: http://potatisblomman.blogspot.com
Postat av: Hanna

Najs.. gud vilken skillnad!!! Vad roligt att få göra om!

2009-04-04 @ 11:01:18
URL: http://bollnasbloggen.se/medlem/Hanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0