Imorgon..

Imorgon var det så dags för den sista arbetsdagen på länge.. usch

För förtydligandet skull så är det inte att lämna själva jobbet som är det jobbigaste - trots att jag trivs väldigt bra, utan det är alla underbara människor, kollegor och nya vänner! Det är att inte få träffa dom varje dag som är det jobbigaste!

Men kom och hälsa på!! Vänta in på en inbjudan för jag är kass på sånt - Kom bara!! Jag lovar er, dörren står öppen!
( Cia, Jessica, Helena, Malin och säkert nån  fler  - jag vet att ni läser, ni kommer inte undan ;) )
Inbjudan gäller självklart alla andra vänner oxå, inte bara kollegor!

Ledigheten kommer ivf att börja. Min käre vän Ida har tagit initiativet till tjejkväll - underbart! Välbehövligt! *Bra Ida*

Annars är är svägerskan hemma i Kilafors under helgen - alltid lika trevligt!
En container finns på gården och det värmer i hjärtat varje gång jag ser den - hur dumt de än låter :)
Skulle ju inte sitta fel med att den sista snön försvann, att alla små små delar av spån, isolering, plank, pinnar bara hux flux försvann utan att man var tvungen att plocka upp varje centimeter stor bit, att leran torkade upp och det blev grönt i gräset och på träd. Bara med lite färg ute i naturen så skulle man inte tänka på all lera. Men snart så :)

Den gröna färgen i vår nya hall är ju kanon :) Man blir lycklig när man ser färgen haha
Tror inte att någon kunnat förutspå att vi skulle välja den färgen :)

Nä, nu måste jag rusa. Reklam pausen på ett underbart program är slut - Rent Hus!!
Stört sköna kvinnor dom där tanterna :)                       Puss

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha en riktigt skön ledighet!!!! Hoppas jag hinner komma o titta på magen........

2009-04-08 @ 20:36:30
Postat av: Mallan

Bjud in mig, jag kommer!!!!

Kommer sakna dig grymt mycket sunshine!!!

Och din fina hårda mage!

Krama

2009-04-08 @ 21:03:14
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Jessica

Du, jag kommer UTAN inbjudan, skiter totalt i den jag :)

Fy vad vemodigt det känns nu, jag är ju ledig imorgon :(( Men vi syns snart ändå, måste ju komma och skåda underverket! Och det är ju tanken som räknas sådeså.

Ha en suuuperskön ledighet nu med MKT vila innan Tyson gör entré. Och hälsa pappa, att det va annat förr när kvinnorna inte behövde vila innan barnen kom! Trodde dom iallafall :)

Hörs och syns gumman!!

Kram i massor, och du TACK för att du är du också..

2009-04-08 @ 21:29:26
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: myran

Ja du bara det blir vår så kommer jag!

med eller utan inbjudan!! Sånt skiter vi i!

Du kommer att blir grymt saknad på jobbet men vi kommer att hålla dig "up to date"



Säger som Jessica!

Tack för att du är du!!

kramen

2009-04-08 @ 21:44:57
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-08 @ 21:48:08
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Hansson

Hej och hå! Jag vill träffa bebisen :) Så jag ska göra allt vad jag kan för att våldgästa då bebisen har kommit :) Kan bli svårt att hinna med innan bebisen kommit...det är så jävla långt till Borlänge...eller från Borlänge heter det väl...

2009-04-08 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0