Ni kan nåt som inte vi kan

Då har det äntligen blivit helg. Inte vilken helg som helst heller, Dottern kommer i morgon. Det är kalas för Hampus och för farsan som fyller 64 på måndag. Kalas helg.. enda smolket i bägarn är väl att Honey jobbar kväll fredag och måste tydligen jobba söndag oxå.. Trökigt men sant..
Idag blev det resa till Gävle med jobbet. Man åkte med Honey upp i morse så jag kunde cykla hem eftersom jag hade den kvar på jobbet sen i söndags då jag fick skjuts hem så vi skulle hinna på bion. Det tar dryga timmen att cykla, Idag så såg jag vad lite växlar skulle göra.. Kom en på en racer med bockstyre och en massa växlar.. Kändes som att min oväxlade kronancykel stod still då..Men jag har ju inte så bråttom.. Ikväll har äntligen Honey fått upp tyget på väggarna i hallen, Det var bökit men vi löste det hyffsat bra och ganska samms var vi. Ska bli intressant att komma ner i morgon och se om dom sitter kvar. Har inte riktigt förstått varför ni kvinnor alltid måste bevisa att ni kan göra flera saker samtidigt, Är det bara för att vi inte kan.. För när vi har satt upp den första och vi ska sätta upp den andra då måste Honey skölja ur Hårfärgen!!! Hallå , jag vet inte ens när den kom i???
Nä nu ska jag sova för i morgonbitti ska det promeneras.

The grej of the day: Kronancykeln. Man sitter som en kung och det rullar lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0