Äntligen lite bilder

Idag är det kalas för Hampus.. och för svärfar med för den delen!
      
Smörgåstårtan och gräddtårtan står inplastad i kylen så de blev inget kort på dom. Kanske senare


    
Här är den nyrenoverade delen av hallen i Hallen :)
Jag är hel nöjd! Extra fint är det med de vita taket o listerna som inte syns på korten.
Nu måste jag bara få göra om resten av Hallen för att de skall bli komplett. Men de kommer nog snart :)
Byrån är en gammal en som jag med min familj hade när jag var liten och bodde i Freluga.
PERFEKT för att kasta ner mössor, vantar, kepsar o sånt skrot i.


    
Här är nytillskottet i familjen - Pelle, fd Tompa.


Nä, snart kommer gästerna. Finputsning på G. Puss

Kommentarer
Postat av: P

Tack för en kanondag med mycket gõtt fika och gör goa människor. Tycker att grej of the day idag måste vara toalettpapper...känns som det kommer att gå åt mycket sånt när verkligheten kommer ikapp magen efter allt fikabröd!!



Kramen på oss...

2008-09-13 @ 21:23:18
Postat av: Hanna

Fan vad snyggt!!!!!

2008-09-14 @ 21:58:39
URL: http://hannakjonsson.spaces.live.com
Postat av: Anonym

Tyvärr så missade jag festen! Arbete Arbete..... Men det såg gott ut ! Kommer och kikar nån dag det "serkanon ut",kul att det blir så fint i Hallen....Kram till er alla

2008-09-15 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0