Det är inte alltid så bra

Fredag hela veckan, är det på tvn nu. Här har vi haft jobbar dag idag. Jag slet ju som vanligt mellan 7-17 och Honey jobbade kväll i kuststan.. Så i stället för att åka hem så fick det bli gymmet på jobbet och dusch innan jag åkte upp till ishallen för att se serie premiären där.. Derby mellan BIS o Alfta.. Ser ju inte så mycket hockey men måste säga att det är inte bra.. Okej det finns några spelare som är klasser bättre än dom andra men dom andra är ju .. ja inte vet jag.. Så mycket slarv och felpass som leder till kaos ser man ju inte i herr fotboll förän man kommer långt ner i serierna.. Skillnaden på bra hockey spelare och vanliga spelare är ju skit stor. Om jag ska jämföra div 2 hockeyn så blir det nog med botten på div 5 inom hälsinge fotbollen..
Tyvärr så kan jag inte tala om hur det gick, Blev en oturlig men lite otäck olycka där vid sargen så man fick invänta ambulansen.. jag åkte då.. för att slippa köa med dom 480 st som var där.. det är jäkligt bra med så mycket folk.. 
Nä nu börjar det bli dax för sängen.. min klocka ringer lika tidigt i morgon bitti med . Honey ska också jobba i morgon fast hon börjar lite senare och slutar lite tidagre än mig.. Så jag tycker inte lika synd om henne som om mig själv.

The grey of the day: Pink

Sov gott Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0