Lite allt möjligt

Det var några dagar sen jag skrev nu.. Jobbat två dagar och promenerat med Alvin en sväng på morgonen o en på kvällen .. nattat jr och myst med resten av familjen i soffan sen.. Så har det sett ut typ.. Nu sover alla , bara jag är vaken.. har nyss tittat på boxning och lite wtcc på eurosport.. Skönt att bara få sitta själv och titta på pojk tv.. 
Var till södertälje idag med jobbet.. Mötte brynäs buss på väg ner men på vägen hem mötte man ju Färjestads buss som var på väg hem från Luleå.. Det var vackert det.. Nu ska jag o Jr ha lov i två dagar.. ska bli skönt.. vad vi ska göra får ni reda på i morgon.. psst.. såg lite snö flingor i kväll när jag gick med alvin

The grej of this days:FC Barcelona 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0