eftersökes..

.. Tid  Ork och Energi

Det är mycket jobb nu för tiden. Men samtidigt går dagarna fort och jag har hemskt roligt - trots utmaningar, eller kanske tackvare utmaningar. Beror på hur man ser det.

Förra lördagen spenderade pojkarna på Rally så jag spenderade förmiddagen med min far och kvällen med min vän Malin. TOK MYS! Skönt, underbart och alldeles jätte trevligt att hitta tid för att umgås med sina vänner.
Eller, tiden finns där. De gäller bara att planera och sen göra det..
inte åka hem, få ett förslag, lägga sig på soffan och tänka över det och sen ta ett beslut.. Nä, bestäm och gör det bara!
Då går det hur bra som helst!

Så nu är det bestämt, tjej-mys kväll även på fredag!
Men då med Hanna, Ida och Pia - the good old gang ;) Skall bli tok mysigt - alldeles för sällan.
På lördag skall jag och Snuffs tillsammans med männen i min familj till Freluga på "Freluga gårdsfest"
Lite intern Freluga fest.. folk, mat och Perssons Pack! Kan bli trevligt!

Åh, mamma åker snart utomlands.. 3 veckor i värmen. Inte ett dugg avis!
Nä, jag trivs så bra med att skrapa rutorna på bilen ena dagen och sen springa ifrån regnet dagen efter - inga problem ;)
Nu blir de natta. Ledsen att vi inte är så jätte aktiva på bloggen längre. Vi skall försöka bättre oss. puss

Kommentarer
Postat av: Hansson

Ja det tycker jag också, att ni ska skärpa er. Tänk på mig som sitter i Dalarna utan vänner och har tråkigt. Och äntligen har internet hemma. Puss o Kram till er ifrån mig

2008-10-02 @ 23:56:10
Postat av: Linda

haha Förlåt Helena, vi skall tänka på dig och skriva mer ;) kram

2008-10-03 @ 07:07:19
Postat av: Hanna

Ja skärpning krävs..

2008-10-03 @ 20:13:52
Postat av: Hansson

Haha... Det tycker jag är bra att ni tänker på mig :D Kram

2008-10-03 @ 21:16:42
Postat av: Mallan

Kram till dig gullgumma!!! Ha en alldeles skön o härlig helg! Se till att ta igen dig.

2008-10-03 @ 21:22:19
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0