aldrig som man tänkt sig..

Dagen blev ej som jag hade tänkt mig.
Jag hade särskilt inte räknat med att vara utan vatten HELA dagen.
Dessa läckor i rören gör mig galen! Varje vår och höst verkar de hända.
Ja, vattnet kom ivf tillbaka lagomt till Dansbandsgalan.

Dagen spenderades först med Ida på sporthallen och sen på stan. Stan som gjorde mig besviken då det jag skulle ha inte fanns - nånstans! men men.. tacka vet jag internet shopping ;)
Sen kom Lena och hakade på.. blev att vi drog oss tillbaka till sporthallen för lite kaffe och kaka. Då kom hakade Helena på och till sist Pia med Tussen :)
Sen blev det en trevlig timme med en trevlig handbollsmatch.
Kul att se att Arbrå kan spela handboll och inte bara köra på kontrings mål - säger hon, handbollsproffset liksom ;)

Då vi inte hade vatten hemma o svårigheter med att laga mat, så fick Max som fick stå för middagen.
Har vilat ögonen på Magnus Carlsson ikväl igen då!
Lördagarna börjar verkligen bli riktiga TOPPEN kvällar ;)

Stormen utanför fönstret fortsätter. Var nyss ut en sväng med hunden - Regn Rusk och STORM!
Mamma är fortfarande på resande fot. Enigt uppgift skall de imorgon lämna Nepal, Kathmandu, för att dra sig vidare till mot Thailandet. Ja, de går o läsa mer och se bilder på reseledarens hemsida, tjejresor.nu - för den som är intresserad.
Pappa har förövrigt oxå lämnat landet och är just nu i Thailand han med - men de regnade igår så de känns lite bättre när han skriver så än som mamma skrev "här är det 40 grader varmt..."

Nä, ska nog krypa till kojs med lite korsord eller nått. Mycket kaffe har gjort mig pigg :)

Peace out allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0