Vad fort det går från bra till sämre

Helgen var ju hur trevlig som helst. Ungar och fart o fläkt i kåken och så avslutades den med att få se dröm elvan, dessa gul/svarta eleganter bara bjuda på sig själva och värma hela mitt hjärta.. Det blev visseligen inte guld iår men vi fick stora silvret.. Livet är bra ibland.. MEN sen kom måndag.. Möte på jobbet. Nytt schema, arbetskamrater tvingas byta avd.. Ja jag vet , vi är anställd inom hela företaget.. synd att dom ska spräcka vårat härliga helggäng.. Vi har haft en jäkla bra tid .. Jimpa och Anders ni har varit guld värd.. spelar ju ingen roll om man var less o trött när man kom.. lite kort spel och några lätta segrar senare så var ju humöret på topp..Och avdelning funkar bra som fan.. Tycker det suger lite grann att Vi hamnar på motsatt helg mot Anders nu när han flyttar upp igen. med mitt nya kvällsschema så gör inte Anders och jag en enda minut samtidigt under hela året.. Men Jimpa kommer att få frukta vändtian i fortsättningen oxå.. Nä nu kallar sängen..

The grej of the day: Elfsborg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0