Ett tag sen nu

Det är dax att skriva av sig lite det var ju ett tag sen. Vad har hänt i mitt jäkla liv då, Det är sista veckan innan det nya schemat börjar, Jag har badat med Jr i går och jag har simmat och bastat själv idag. Jag har hunnit med att måla tak och taklister i sovrummet och för hoppningsvis hinner jag måla väggarna en gång i kväll om jag bara visste var fondväggen ska vara. Det blir nog rätt bra när vi är klar.. Vårat Familjeliv går väl så där.. I Måndags var det planering för hur middagarna skulle se ut och på tisdagen var storhandlingsdag på Hemköp.. Men vi har fortfarande inte lyckas äta samma mat en enda middag.. Vi suger på familjeplanering.. Men vi mår bra och vi lever.. Jr fick bestämma idag så nu ska vi käka gräddstuvad pyttipanna..Gott..
Måste säga att det är fan skönt att få stressa av och bara slappa en förmiddag så som jag gör dessa torsdagar när jr är här, Simma 1500m sen bubbla och basta för att sen käka lunch själv på Normans och bara titta på folk och snacka lite med brobergarn.. Som för övrigt var nöjd över segern igår.. Nä nu ska det stoppas i krubb..

The grej of the day: Egentid!!!

Simma lugnt Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0