Snö

Idag var det snö utanför fönstret när vi vaknade. Mycket snö oxå och det YRDE som aldrig förr.
Åkte till Bollnäs för att hämta upp Idisen. Trevlig färd till arbetet, trots att det gick mellan 60-70 km/h.
Vi hamnade bakom en bild med släp - efter hårda order så gav jag upp försöket att komma snabbare till jobbet ;)

När jag kom hem idag låg de kort jag skickat för framkallning i lådan och väntade på mig. Tjooohoo!
Det är en himla process att ladda upp bilderna på den där framkallnings sidan, de tar tid o de strular.
Men jag lyckades ladda upp några bilder och jag beställde vissa kort i dubblakopior (medvetet!)
Över 200 bilder blev det - wow tänkte jag, men de är ALLTID roligt med kort så jag tänkte inte mer på det. Förän idag när jag öppnade paketet och kollade på alla bilder.
Vissa kort är det 5-6st kopior på - helt omedvetet! Jag har alltså huuuuur mycket kort som helst, och allt är i stort sett kopior på kort jag redan har. Förstår inte hur de gick till riktigt hehe

Men de är helt ok! Jag har kommit på en grej för att förgylla livet för andra ;)
Har delat upp kort i kuvert och skall skicka ut till vissa berörda / medverkande på bilderna. De måste väll oxå tycka om kort och bi glada.. eller?!

Jag skottad när jag kom hem idag. Det är rätt trevligt att skotta - rogivande!
Helt ok när de inte blåser storm och de är kring 0 gradit - lite mysigt till o med :) Vi har stoooor gård men oj så fort de gick!
Nu kom grabbarna i familjen hem, de har vart på träning.

Just ja - Jag skrev fel i förra inlägget. Kom på det efter med orkade inte ändra. Det är den 2/12 vi skall kolla på Magnus - inte 3/12. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0