Första helgen i maj

Spenderade några timmar av dagen med fröken Mörtsell igår, lördag  - mycket trevligt!
På kvällen skulle vi grilla, åkte till ICA för att införskaffa mat och hittade där delar av familjen vid Åbroa. De skulle oxå grilla så vi slog i hop våra grillningar - även det MYCKET trevligt och SÅ GOTT det är med grillat!!! herre jesus!

Kvällen avslutades med en tv sänd konsert med vår allas favorit - Dolly Parton - the one and only

Idag är det söndag och mannen är på arbetet.

Jag började min dag med att äta frukost ute i solen (det var dock ingen sol när jag tog bilden)'

Jag fortsatte med att kratta - puh vilken stor tomt vi har när man tänker efter


Skrållan gjorde mig sällskap under stora delar av tiden och ibland tog vi en välförtjänt paus i gräset
 


Bestllällde för övrigt linser från lensway.se inför sommaren igår. 500kr billigare för EXAKT samma som jag har / haft
Kanon bra tyckte jag! Värre blev det när jag insåg att jag måste byta kamrem på bilen om 400mil.. *aush*
- Nån som vet nån bra och billig som kan byta kamrem, var inte rädd för att säga till!!!
                                                                               Puss





                                                                                                                                                              




Kommentarer
Postat av: Maggan

Va glad jag är att slippa dessa gräsmattor !!!!! Kram och tack för senast !

2008-05-04 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0