Förmiddag i människobyn

Då var man hemma efter en förmiddag i människobyn då.. Var tvungen att åka dit för att laga glasögonen.. dom gick sönder i lördags när jag hängde tvätten ute.. Inte bra att göra sånt.. Så då har jag till Lindas stora glädje haft mina armebrillor på mig.. Det är lite skrämande att dom inte är helt ute nu för tiden.. Fikade och mös lite med ida och pappan..
Ikväll tror jag att det blir lite fotboll i Mohed för min del.. Imorgon kommer dom förhoppningsvis med våra nya toastolar..
Ha en bra dag Sverige och så kan jag meddela att det är en månad kvar tills jag går på sommar ledighet..

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hoppas det blir bra med toastolarna ! Nu packar vi och försvinner till Italien en vecka, Dan har redan börjat sin sommarsemester ! Kram till er !

2008-05-07 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0