En torsdag som alla andra

Jobbar. Det ringer på som bara den men jag har lunch - skönt
Idag blev de röda fisken, och underbart sköna kollegan M tjatade som vanligt om en "recept blogg" som vi skulle skapa för att kunna ge tips, inspiration och idéer till varandra. Snabbt, Smalt och Billigt ska maten vara.. hm.. de blir väll en gurka som man får dela på eller nått hehehe
Jag har fått en rosa ballong vid min plats, fick den idag när jag sålde ett ADSL - det var fint, fint med rosa.

Ikväll kommer Jr till oss igen och förgyller vår vecka.

I helgen vill vi göra nått skoj - Furuvik hade inte öppnat än, nån som har nått annat förslag???!!

Pia och Johan har fortfarande inte klämt ur sig nån bäs. Men Lena kommer ivf hem i helgen.
Hade för övrigt FIN främmande i veckan, tvillingarna Helin kom på besök! GUD så trevligt och skönt de va att se Er!

Nä, annars har jag inte så mycket på hjärtat.. Jo, just ja! Nu är det dags igen...
20 maj är det dags för kamremsbyte på bilf*n! Den glada överraskningen blev att det blev MYCKET billigare än
vad jag först befarat. Tjooo! Snuffs fixade tid i Kilafors så jag får ta mig till Shamn på nå annat vis, men de löser sig. Skönt att ha detta gjort innan semestern. Så nu får alla smålänningar se upp för Seaten ;)

Lunchen är slut.....                          Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0