Snön faller

När vi äntligen var på väg mot vår, så kommer det mer snö.. Inte för att jag har något mot snö så, Jr älskar att leka i det och jag klär gärna på mig täckkläderna och är ute . Men jag ska springa stockholmmaraton.. Morgonenslöppass blev ju inget riktigt löppass. Det blir ju en massa trippande och parerande med var man sätter fötterna och framför allt vilket håll fötterna åker åt. Inte alltid samma riktning på fötterna som på resten utav kroppen..Det tycker jag är så trökigt.. Och jag behöver verkligen all löpning jag kan få .. 42 195m är långt.. Men men.. allt som inte dödar härdar.. heter det väl..
Nä nu ska jag ringa reseaffären och boka båt tur.. har lovat Jr en sån.

Ha en bra dag sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0