Sista träningen gjord

Igår kväll hade jag min sista handbollsträning med Damerna.. Eller jag ska inte säga sista , Det var den sista riktigt seriösa handbollsträningen där vi förberedde oss för match. För i morgon lördag så spelar vi årets sista serie match. Vi möter obesegrade Rimbo borta.. Blir tufft .. Men man ska ta med i tanken att idag så har alla lag i serien förlorat två matcher mot Rimbo men vi har bara förlorat en.. Det är upp till oss nu att kriga för att vi blir dom enda som slår Rimbo i år.. Blir nog jobbigt till  hösten när det är dax för matcher och man måste sitta på läktaren och inte alls kan påverka spelet på planen.. men den tjuren tar vi vid hornen då.. 

Så till hela sverige säger jag nu , Håll bollen högt och våga ta luckan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till!!

2008-03-14 @ 19:08:09
Postat av: Maggan

Vilken sötis katt ! Här sitter vi Amanda och jag och är gröna av avund !!

2008-03-14 @ 21:50:33
Postat av: Maggan

Och lycka till med matchen i morron ! Själv ska jag heja fram Edsbyn och Nordman !

2008-03-14 @ 21:52:16
Postat av: Linda

Maggan: Det är bara att komma förbi och kolla på sötnosen!
Jag är hemma själv med katten hela dagen idag och imorgon är vi hemma allihopa :) Kom förbi nääär ni vill!

2008-03-15 @ 11:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0