Grattis Ida

Idag fyller kusin Ida ett år.. Vi har varit där och fikat o lämnat presenter.Så himla trevligt. Hon är då ett riktigt litet charmtroll den ungen..
Just nu så är våran lilla skrålla ute själv för första gången.. hon verkar trivas.. undrar när hon kommer hem o in..
Och som sagt var Tack svenska spel för pengarna.. trippeln gav drygt 10 ggr pengarna.. Dom handlar vi nått gott på båten för..
Tacosen är uppäten, jr spelar tvspel, tjejerna kollar på körslaget och jag har det lungt och skönt..
Punkarn var nog mycket mera punk igår än vad hon varit idag.. blek och ofta på muggen hela förmiddan .. ÄLSKAR DIG HJÄRTAT!!!
Jag har köpt en ny telefon.. Nä jag har köpt en begangnad telefon av mittsexan.. Jag gör ju så.. Köper andras gamla mobiler.. detta är nog min 3 begangnade telefon..
I morgon ska vi köra hem dottern till U-sala.Då blir det ett besök på IKEA.. Undrar vad vi behöver .. förutom ny säng...

Ha en bra kväll, och sen får ni ha söta drömmar. Tack Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0