Godmorgon Sverige

Lördag morgon och jag har semester idag .. har legat i sängen tillsnyss då blåsan blev för liten, Måste ner och lätta på trycket..Gårdagen bjöd på jobb och slit från början. Körde jr till dagis, det är dax för mamma vecka där nu.. Efter jobbet blev det god middag hos svärfar o I. Att det kan vara så gott att äta borta.. kvällenslappades i sporthallen i bollnäs där AHK förhoppningsvis spelade bort Strand från div 2.. Önskar verkligen att dom j......a åker ur..Vilken skit förening..
I min handbolls värld är det dax för min sista hemmamatch.. Är lite tråkigt, det är ju något speciellt att kliva ut på plan när det är match och alla sitter där.. Det blir nog tufft mot Täby idag..Annars så har inte jag så många planer för dagen , undrar om hjärtat har det???
Ha en underbar dag så hörs vi Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0