En helg med många ansikten

Det har varit en blandad helg, Lördagen var en sån knepig dag. Jag brukar vara nervös inför matcherna men inte då. Var så lugn att jag kunde ha en härlig dag med familjen på stan. Inte en tanke på match nästan då.Konstigt när jag tänker efter, det brukar ju fara runt en massa tankar o funderingar så där på förmiddagarna före match, Brukar nog inte vara en trevlig man att ha o göra med då.. Sorry mina hjärtan..Vi vann matchen med tre bollar och det var så HIMLA skönt.. Kände ren och pur glädje efteråt.. God mat och en kall bira hemma sen som avrundades med en go wirre.. Livet är underbart.. Söndag , ingen morgonpromenad det var ju vasalopp på tvn.. Helt farsinerad av dom som åker det.. Sen blev det ut med jr på gården, Plocka bort garderoben som låg där i snön, Gick bra med lilleman det. Sen matade vi fåglarna och då såg han att grannarna på andra sidan ån kommit hem från fjällen.. Dit med jr och jag in. blev en timmes skavföttersvilande med honey i sängen.. Fråga mig inte varför hon låg åt andra hållet.. för jag låg nämligen först..
Sen blev det tur till svärmor och en helt underbar middag.. Pannbiff med lök och brunsås.. TACK!!!
Ikväll har hjärtat målat lister i sovrummet och jag städat varmgarderoben nere.. Och nu har jag varit uppe minst en timme för länge.. Blir man trött i morgon då..

Godnatt Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0