En dag på stranden

Då har denna underbart soliga dag i Hallen tagit slut.. Man mår rätt bra måste jag säga när man bara kan slappa en heldag på stranden.. Känns att solen tagit bra idag.. Kvällen har jag och jr spenderat å badet med han från andra sidan bron och barna därifrån, När vi kom hem så var det Jönssonligan o den gillar Jr.. Så vi kollade på den tills jr inte orkade mer utan ville gå upp o sova och då fick han det för sin snälla far.. Frun i huset är och roar sig och skvallrar (tror jag i allafall) med tjejerna i människobyn.. Nu ska jag sätta mig med dosan o sappa lite på tvn och gosa lite med hunden om ha orkar sen blir det sängen..

söta drömmar Sverige

Kommentarer
Postat av: Maggan

Får ni en långsam dag på semestern så vet ni var Åsveden ligger !!! Jag är nyfiken på att se dom nya blanka fina ringarna !!

2008-07-05 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0