1 aug

På fredag börjar jag min nya tjänst, min nya tjänst som TL (team leader) - det känns skoj!

I måndags var det grillnatta i Bollnäs. Gick med mina pinglor Ida och Pia innan Snuffs kom och gjorde oss sällskap. TOK mysigt, skönt, roligt och alldeles underbart! Skön kväll, charm Brolle på scenen, massor av människor, sitta vid ett bord med öl, musik och underbara vänner :)

I går (tis) var jag en sväng till min gulliga kollega Malin efter jobbet. Blev bjuden på mat och sen satt vi ute och snackade skit. Skönt att bara få vara och bara prata av sig ibland *tack gumman* Efter besöket i Flor åkte jag till Snuffs som var på fotboll i Mohed. De blev en kort visit.. en chokladbit, och när den var uppäten åkte jag hem.

Jag är så trött idag. Så trött, så trött, så trött. Snuffs har varit på möte ikväll. För att hålla mig vaken har jag lagat mat, diskat, städat och bakat muffins. Nu skall jag ta en dusch och sen blir det natta.

På lördag skall vi på dop till lille Tuva. Tok mysigt! Men den eviga frågan - vad skall jag ha på mig?!    puss

Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack själv gumman! Var så trevligt med besök av en toppenpingla som du :) Men du, jag bor på Näset....jäkla viktigt det, haha!

Kommer sakna dig grymt, men unnar ditt team att få nöjet att ha dig som TL.

Kram till dig

2008-07-30 @ 21:41:12
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0