Sol och Träning

Då börjar denna dag närma sig sitt slut. Måste säga att det varit en ganska bra dag, solig och vacker och träffat trevligt folk.. vad mer kan man begära.
Blev inte så lång löpning som jag hoppats på idag men å andra sidan så har det blivit två promenader idag.. Så det känns ok.. Det var nog början på det nya som startade idag, Var nämligen på gymmet med hjärtat idag, om fem veckor spelar vi sista handbollsmatchen och efter det så blir det honey och jag som ska träna..ser fram mot det faktiskt
Nä nu ska jag ta och smyga upp till den sussandeskönheten.. Så hoppas jag vakna med glada ögon i morgon med.

Kram o godnatt på er

Kommentarer
Postat av: celine

tävling!!! voila! här har ni väskan!
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr!!!!
Du kan ju väl chansa !
OBS!Fler kommentar fler chans:)
kram

2008-02-11 @ 23:42:45
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Mörtsell

Kan ni inte börja skriva vem som har skrivit inlägget?

2008-02-12 @ 08:31:20
URL: http://stinarastup.blogspot.com
Postat av: mannen

Känns inte som jag har behov att tala om att det är jag eller inte.. ni får köpa livet i Hallen rakt av som den är.. sorry om det krånglar till det för er

2008-02-12 @ 08:35:29
Postat av: Kvinnan

Behov att skriva vem som skrev inlägget i bloggen eller inte.. Jag anser att det syns :) Mannen kör rakt och enkelt teckensnitt medan kvinnan förändar typsnitten till och från, lite kursivt.. lite fetstil.. :)

2008-02-12 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0