Slut på energi

det här har varit en långdag. Har helt tagit slut på energin nu.. Tror att kaloriintaget ligger lite väl lågt om jag jämför med hur stor förbrukningen är. ja ja .. Det blev upp vid 5 promenad 40 min med Alvin sen till jobbet o duscha..Slet fram till 4 då jag kompade ut ner på stan klippa sig och käka hos brobergarn.. Räksallad.. Gott som faan.. Sen till sporthallen och 7km löpning på löpbandet.. Svettigt var det.. Men det är lite lättare att springa i Bollnäs än på Haneborg.. Beror nog på att det är mycket mera folk att titta på där.. Tiden går liksom lite fortare när man inte bara behöver titta på sig själv i spegeln.. Sen var det dax för kasta bollträning.. Den var helt ok .. skratt och mål.. det är väl lite det som det går ut på..
Nä nu ska jag försöka få hjärtat med mig upp i sängen..

Sovgott Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0