Lika barn leka bäst

Då var det bara att bocka av sakerna och hoppas att man han med allt viktigt idag. Det ser ut som det mesta är gjort.. Eftermiddagen blev en grabb dag med köttbullar o potatismos och tv-spel.. vi var tre helnöjda. 5 och 6 och 36 år gammal.. Kvällen fördrev jag i sporthallen med handbollsdamerna.. bra träning..Känns som det är viktigt med seger borta i Avesta på lördag.. Mitt underbara hjärta tog hand om kidsen och min mor ikväll.. faan hon har ett brett kunnande.. puss o tack ska du ha..Nä nu sussar dom alla fyra ..  Nu har jag bara text-tv kvar att gå igen om och sen tar jag jämten med mig ut på en promenad i blåsten..
Sov gott Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0