Hjärtat är rött

Sitter här och väntar på päronen för vi ska åka på kalas. Jr och jag åker med dom medans hjärtat kommer direkt från Fiskebyn. Det är Lillebror som fyllde år igår som har kalas, Jag vet att det var bilbanan som stod överst på önskelistan i år igen men men .. en sån får man inte en sån förtjänar man.. Så mycket bus den killen gjort så tar det flera år till tills den kommer.. Annars så började den här dagen med att jag körde hjärtat till tåget. Sen blev det 45 minuter på löpbandet innan jag sjlv tog tåget nere ifrån människobyn till storstan och hämtade jr. Det blev Lunch hos brobergarn IGEN.. Tillsammans med kaptenen . Planerade spelplanen inför morgondagens drabbning i sporthallen.. Sen blev in på en skoaffär och där var det 70%rea.. 240 spänn för ett par Dockers som har kostat 800.. Han även med sportaffärenas stora vinterrea.. Jogging jacka åt mig handskar åt jr.. Fynda är kul.. Nu har jr och jag ritat o konstaterat att hjärtat är rött.. så ni vet..

Nu ska det bli gott med tårta, Ha en bra kväll Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0