Avgassystemesbyte -långt ord..

.. lika långt som smärtsamt!


3800kr blev straffet för ett trasigt avgas system.. hela allt ihop är tvungen att bytas.
Det är en kollegas karl som har bilen i sitt våld idag, han jobbar på en bilverkstad..
Tur att man har snälla och händiga människor runt omkring sig. Det är bra att känna en mekaniker.. 
det skulle vara bra om man kände en mekniker, en läkare, en målare, en elektriker mm
Det skulle vara bra - *konstaterande*

Det blir buss till Bollnäs ikväll när jag slutar vid 19. Kollegan har försökt tvinga sin karl att ha bilen klar tills jag slutar. Men jag har sagt att jag räknar med att ta bussen hem. Får spendera nån timme på sporthallen medans Snuffs har träning, så får jag lifta med honom hem sedan. Det ska nog gå bra ska ni se.

Passar på och säger grattis till födelsedagsbarnet! GRATTIS


Kommentarer
Postat av: Födelsedagsbarnet

Tack!! =o)

2008-02-28 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0