10miljoner = tribbel PUCKO

Att anmäla sig till olika tävlingar och tv program är roligt! Roligare blev det när de i fredags ringde från Kanal 5 och sa att Jag vunnit tävling på den angivna kanalen. Blev så chockad att Jag inte lyssnade på vad kvinnan i luren sa och uppfattade heller inte vilket program det gällde.. Hörde bara att Jag kunde bli miljonär ;)

Lät helgen smälta nyheten för idag återkomma till kvinnan på Kanal 5.  Ringde för att fråga vad detta egentligen gällde och hur det skulle gå till med alltihop! *yrboll*
Tydligen är de så att de är publikplatser jag vunnit.. 5st.. och sedan skall publiken sitta med mentometerknappar och svara på frågor för att sedan slå ut varandra och hamna i duellen på scenen, DÄR kan man vinna 10miljoner.

Blev så ställd när de sa att Jag skulle behövde tävla på de där vistet för att bli miljonär.. herre gud, Jag som tänkt att Jag skulle bli satt i rampljuset direkt och att de skulle slänga pengarna över mig.. men icke :(
Tänkte inte på möjligheten att -har jag vunnit mig såhär långt kanske jag även kan vinna mig ner på scenen och 10miljoner.. Jag eller nån av de 4 vännerna Jag fick ta med mig.. nej nej.
Jag tackade nej till erbjudandet.. Mer vill Jag inte säga, annat än PUCKO!!
Om inte annat kunde det ju bli en tokmysig dag för mig och mitt hjärta i Sthlm, men inte ens det tänkte jag på när jag tackade Nej.. utan jag bara sa blankt nej. Gick tillbaka till min arbetsplats, berättade för min bordsgranne T vad som hänt och hon bara glooor på mig.. Då kände jag det igen.. PUCKO!!  Och om inte detta vore nog så får jag sms av min käre sambo med texten: -det är ok, visst har vi råd att tacka nej till 10mille. kram = TRIPPEL PUCKO

Ja, tänk så mycket som kan hända en vanlig måndag såhär på arbetet! :)
Lunchen är slut och arbetet kallar.. När jag kommer hem skall vi springa, hjärtat och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0