Snörvel

Vaknade i morse, trött som vanligt - men annars inget problem.
Jobbade en timme och sen utbildning i 3timmar. Jätte skoj var det!
Men de var som nått kom smygandes under den tiden och poff!

Med en nys var den framme. Förkylning, feber och huvudvärk. Åkte hem direkt efter föreläsningen - helt slut.
Har nu sovit i 2 tim och tempen har minskat med 0,2*. Mår som jag förtjänar.
Ännu mer ångest efter den där jädrans biten brieost jag åt i fredags - jag får inte, vet det. Men de va inte så mycket och de va så gott. Frågan är vad den lilla biten gjorde med oss 2.. ÅNGEST.

Att få tag på en läkare i denna stad är ju berövligt krångligt. Ringde in - fick ej telefon tid som jag missade. Ringde igen - de ringde upp men ville inte hjälpa, jag tillhör ju visst inte Bns längre. Ok.. ringde hälsocentralen i Kilafors - "Tyvärr, läkaren är sjuk så kan du ringa nästa år?!"
Ja - visst. Men de ärende jag egentligen ringde om så kan jag vänta till januari. Men för att lämna ett blodprov och få svar på om brieosten ställt till dagens mående, de gick inte. Skall ringa ett tredje ställe imorgon, NÅN måste ju vilja ta lite blod av mig ;)
Tröttsamt var ordet.

Bilen skall ivf få nya bromsar bak imorgon och de är den glad för. Åker på broms skivorna nu.. men vem behöver bromsar?
de går ju ändå inte att bromsa sig ur en uppförsbacke...

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Linda, ska ni ha barn!!! Grattis :) Vad roligt för er! När ska ni ha?

2008-12-20 @ 16:25:31
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0