back to work

Första arbetsdagen på en vecka. Känns lite vemodigt!
Skönt ändå att få börja med att jobba kväll så jag kunnat ta det lugnt på morgonen.. inte ens Tyson har börjat bökat runt :)

Vaknade med att jag hade Skrållan sovandes längs med mina ben/vader.. utsträckt under täcket låg hon och hennes huvud stack ut vid mina fötter :) Skön liten benvärmare vi har. Söt är hon ivf :)

Nä, nu skall jag äta upp gröten innan den kallnar och sen bege mig iväg. -14* ute.. burrrr!
Tycker inte om när det är kallt. Det gör liksom ONT i fingrarna när man skall göra nått utan vantar :(
Jackan får jag heller inte igen.. men men, jag får låna en av Snuffs innan det är klart :)


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0