Tårtkalas

Idag blev gubben på andra sidan ån ett år äldre.. Nästa år ska vi fira rejält då fyller han 30.. Tårtan var så GOD!!! Annars så har dagen bestått utav bärplockning och OS.. det blev nog 15liter blåbär idag.. Finns hur mycket som helst här på berget.. Sen har det blivit lite plock från svartvinbärsbuskarna.. OS var en liten besvikelse idag.. Hände inte så mycket kul.. Men våra Roddare imponerar på mig.. Vi har ju roddmaskinen framför tvn så nästa gång det sänds rodd ska jag nog vara med och tävla.. Undrar hur långt efter man blir.. Handbollstjejerna gjorde en helt OK match idag mot ryssland.. Inte lätt att möta dessa jättekvinnor.. Måste erkänna att våra 3:or imponerade mycket.. Tennis är inte ens intressant som OS-sport heller.. men jag sov mig igenom två matcher idag.. Det ska bli en tur runt Löten ikväll oxå..Men troligen bara för mig och hunden.. Ha en bra kväll sverige

Kommentarer
Postat av: Anna

hej!



vill du få presentkort från KICKS gratis? klicka då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Väldigt enkelt och kostar ingenting :)

2008-08-11 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0