Gårdagen

I går var det så dags!
Var på arbetet och jobbade tills Elin kom med bussen till S-hamn. Väl där hämtade jag henne på Resecentrum för att påbörja vår road trip.

Trots matpaus kom vi i tid till konsertområdet. Ett mini festivalområde kanske man skulle kunna säga. Godis, mat, öltält, shopping, 2 scener utomhus och massor av människor. Det var många man kände igen som tagit sig dit - trevligt.

Sen började det på lilla scenen. Cissi och Nour som försökte va roliga - misslyckades HELT. Totalt kasst! Blä
sen var det Emil Jensens tur. En kille i rosa byxor som försökte va rolig samtidigt som han skulle sjunga egenskrivna låtar.. men herre gud. Ska dessa två framträdanden klassas som bra underhållning?! Jag ser hellre en åsna gå runt en scen i 1 tim. Förlåt, men helt ärligt.

Men sen så. Sofia Karlsson entrade den stoooora scenen. Dock sjöng hon ej de två låtar jag hoppats på. Men hon var ändå bra! :)  

Efter det var det dags för sambons favorit tjej i musikbranschen - Miss Li
        
Hon var så klart STRÅLANDE bra! Synd att tiden gick så fort bara.

Sen var det dags för kvällen höjdpunkt. I väntan på det tänkte vi ta lite bilder. Vi kom fram till det att.. vi gör oss inte direkt bra på bild. och definitivt inte samtidigt.. hahaha förlåt Elin
            

Sen kom han. Han kan inte beskyllas för att vara en pratglad kille, men sjunga de kan han ;)
     

Som extranummer spelade han den låt jag hoppats mest på - För Dig, - och stämningen var på topp. Mörk himmel, upplyst sen och en förförisk, magisk stämning = underbart!     
 
Innan vi åkte från Gävle plockade vi upp Matilda som oxå ville hem till Bollnäs. Det var en rolig resa hem :) Underbart att få skratta med mina älskade vänner som jag spenderar alldeles för lite tid med.
Men ikväll är det ivf dags att umgås med Elin igen. Hon skall dra med mig ut i Böle skogarna för lite fest och musik.
Ingrid och Justine skall oxå vara med - så då blir de ännu mer kvalitéts umgäng med gamla vänner. Toppen!

Pojkarna är på fotboll hela helgen                         puss


Kommentarer
Postat av: Frida

Härliga Lasse! Men vad är det för frilla han har införskaffat sig...

2008-08-16 @ 22:53:53
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: elin

haha.. tack för en trevlig helg, mindre tack för kött-bilden, men va katten, man må ju bjuda på sig själv :p

2008-08-17 @ 00:54:56
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: Linda

Larssa var helt underbar!!!!!!!! jag vill ha han i min garderob så han kan sjunga vaggvisor för mig om kvällarna. Fantastiska människa.

2008-08-18 @ 21:56:08
URL: http://www.nogg.se/lindalarsson333
Postat av: Malin

Jag har en NY blogg där jag faktiskt skriver. ;)

http://www.nogg.se/mauline

In och läs om du har lust!



Lovelove

2008-08-21 @ 00:25:40
URL: http://www.nogg.se/mauline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0