Virus

Min näsa har tagit över mitt liv. Den har fått mig att vara hemma 2 dagar. Ibland kan jag faktiskt andas genom båda näsborrarna, det är ju positivt.. men idag är det bara genon en.
Jag har för övrigt tagit personligt rekord i nysning.. har aldrig nyst så mycket i hela mitt liv.
Om jag bara visste vart jag gömt min dunder medicin fortodol... hm.. jaja, de går nog över ska ni se

Imorgon är det min fars bemärkelsedag. På söndag skall vi dit på kalas.. de blir ett trippel födelsedagskalas.
Pappa, lill Erik och M skall få sig ett litet gemensamt firande. Det skall bli trevligt :)

Idag är jag alldeles ensam hemma med djuren. Har borstat dem båda två, guuuud va de löser hår. Ja, undrar vilka spännande äventyr jag skall ge mig ut på härnäst. Under en filt framför tvn, under täcket i sängen eller på madrassen på balkongen... Man har verkligen svåra beslut att ta när man är hemma och är sjuk och inte kan göra nått hehe
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0