Vårtecken

Det finns massor av vårtecken och jag tycker jag har sett många av dom under mina sjuka/lediga dagar..

citronfjäril, nesselfjäril, humla, syrenen som börjar slå ut, moppekillar, barn som är ute och leker med härligt rosiga kinder, massa människor som promenerar, trädgårdsarbete, kläder som hängs på tork ute, lövkrattning, kö till soptippen efter vinterns rensning, eldas, grilldoft, Foppa tofflor utomhus, vitsippor, tussilago i massor, folk som sitter stilla i solen och bara njuter, dammsuga/tvätta bilen utomhus, öppna dörrar för vädring, förkylning mm mm mm

Jag tycker om våren! Jag blir glad av vår!
Jag och Skrållan passar på o njuta/mysa de stunder solen tittar fram


För övrigt vill jag passa på att säga Grattis på födelsedagen till min far och lycka till till P,S och lille I som skall hämta hem en liten kisse idag. Hoppas de går bra med "storasyster" och allergi

puss

Kommentarer
Postat av: ROBBAN

Vilket j..la tjat om våren,vilket överskattat trams.Nä tacka vet jag höst(oktober i love you)

2008-04-19 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0